Dagens konstaterande...

Det krävs en del magmuskler för att styra en kundvagn. De magmusklerna har inte jag just nu så Husse fick manövrera eländet bland alla shoppingtokiga inne på Gekås.

För övrigt är jag sur. Det var sista dagen på jobbet idag men det fanns inte en chans att hinna färdigt och ingen att lämna över till. Så det blir till att pallra sig dit på måndag igen och göra de sista timmarna. Det suger!

Nu tänker jag tjura en stund till innan jag går och lägger mig. Det känns förhoppningsvis bättre i morgon.

Tjong kalsong...


Kommentarer
Postat av: Fräsy

Jag ska allt se till att få dig på bättre humör när vi ses nästa helg! Om det mot all förmodan inte redan har gått över :)

2010-07-17 @ 16:19:20
URL: http://theresebarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0