Borta bra men hemma bäst

Äntligen hemma igen efter att ha tillbringat det senaste 1,5 dygnet på resande fot. Kundbesök i Örebro med hotellövernattning har stått på schemat. Visst låter det lyxigt? Ja kundbesöken var mycket bra men det här med hotell är i mina ögon lite överskattat. Särskilt den här gången. Jag fick en stenhård säng som endast var 80cm bred. Har legat helt stilla hela natten med rädsla för att tippa över kanten. Ska verkligen bli skönt att få sova i sin egna säng i natt.

Vid 18:00 tiden rullade Saaben upp på gården och då möttes jag av tre glada killar. "Matte är äntligen hemma!" Först kissepromenad och mat och sen ville alla följa med in. Så nu ligger det en trött katt och sover på dataväskan som hamnat vid tv:n och i köket ligger två hundar som nog gärna tillbringar natten i köket.

Själv har jag haft premiär i dag. Sill och potatis till kvällsmat. Hur gott som helst! Nu sitter jag i soffan och tänker inte göra något mer än att titta på tv.

Husse har sett en bäver men ännu inte lyckats skjuta någon. Vi får se vad som händer de kommande dagarna.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0