Kallt om fötterna...

Gäsp och hutter. Den här dagen håller på att gå mot sitt slut och det känns i hela kroppen. Morgonens styrkepass och kvällens dressyrpass sätter sina spår. Men det har varit en bra dag och allt har gått bra. Winston fick prova på lite förvänd galopp och det skötte han jättebra. I morgon tar jag ledigt från både hästen och gymmet. Behöver en ledig dag.

Golvet i huset är sketa kallt i kväll och mina fötter gillar inte det. De kan bli kalla som små isbitar och ända sättet att få dem varma igen är på Mattias mage eller under ett varmt kattskinn. Jag har ett varmt kattskinn att tillgå men han har svårt att ligga still. Rätt som det är så ska han greja med något å då sticker han iväg, pingelingeling låter det. Ja han får ha halsband me pingla så jag vet var jag har honom. Nej, husses mage är bättre, den ligger still och båda fötterna får plats samtidigt. Hur smidigt som helst!

Måste se avslutningen på Bonde söker fru...

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0