Fredag och halvdag

En riktigt fiffig uppfinning som vi har på mitt jobb, är att dagen före en röd dag så jobbar vi bara en halv dag. Dvs i dag, eftersom det är Alla helgons dag i morgon, så slutar vi klockan 13:00. Och jag som såg till att vara på jobbet redan 07:30 i morse hade egentligen kunnat sluta redan 12:30 med gott samvete. men istället blev det en extra halvtimme på flexkontot. Bra att ha vid senare tillfälle.

Winston står säkert och väntar på mig vid grinden just nu  och är jättesugen på ett rejält dressyrpass i ridhuset. Så jag ska helt enkelt kasta mig i bilen och fara dit. Det blir en liten sväng om Willys oxå. Behöver fylla på kylskåp och skafferi där hemma med vissa provianter. I kväll skall vi tillaga en odefinierbar köttbit som just nu ligger i kylskåpet och tinar till sig. Riktigt spännande faktiskt, kan vara nästan vad som helst:) Återkommer lite senare i kväll med en bild och ett utlåtande.

Hej hopp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0