Favorit i repris

Gör samma som igår... glögg, pepparkakor och Bonde söker fru! Har förmodligen ätit lite fler bruna kakor än vad livsmedelsverket rekommenderar som hälsosamt. Måste skärpa mig (och köpa en ny burk)

I går lyckades vi få biljetter till ACDC:s konsert på Ullevi. Så i sommar bär det iväg till storstaden. Kan bli spännande bara det, särskilt  med tanke på att Husse får storstadsnoja när han kommer till Lassabacka rondellen i Varberg. Hu, bäst att spänna på västen med det stora tålamodet :)

Själv får jag nog införskaffa en skiva med några ACDC låtar på, kan inte minnas att jag hört en hel låt med denna gruppen någonsin. Har en liten känsla av att det inte riktigt går i stil med Peter Jöback och Mamma Mia som jag är van att lyssna på till vardags.

Alla klapparna är inslagna förutom de som inte är inhandlade ännu, ska fixa dem i morgon och nästa vecka. Annars är det mesta under kontroll. Har hittat så grymt bra julklappar, känner mig riktigt nöjd.

I dag körde jag ett stenhårt pass på gymmet, skakade i flera timmar efteråt, så i morgon nöjer vi oss med simning innan jobbet. Lika bra att ligga i innan julfrosseriet drar igång på allvar.

Hej hopp......


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

pepparkaksmonster

2008-12-19 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0