En bra dag

Nu sitter jag i soffan och fikar. Husse servar med glögg och på bordet framför mig står en stor burk med pepparkakor. Annas pepparkakor (de i plåtburken) ska det vara. De är tunna och smakar väldigt gott. Hade en plan att göra egna, skurna pepparkakor, men som det ser ut just nu så kommer det nog prioriteras ner på listan. Kanske hinner med det efter jul.

Bonde söker fru pågår förfullt och nu är det upplopp! Spännande, vem kommer välja vem? Jag har mina aningar.

I morse ringde klockan 04:20, ja det är på tok för tidigt. Men det var inte mycket att be för, skulle med ett tåg från Varberg som avgick strax innan 06:00. Resans mål var Åmål. Ja inte världens sexigaste ställe men det går tåg dit. Väl av tåget i ett regningt Åmål blev jag upplockad av en kollega på jobbet. Sedan har vi tillbringat dagen med att resa runt och besöka pappersbruk i hela Dalsland. Har varit en bra dag med många nöjda kunder.

I morgon blir det jobb på kontoret som vanligt och därefter ett sväng till gymmet. Bara två dagar kvar innan semester i över två veckor. Oj vad jag ska sova och frossa i livets godheter! Mums!

Nu väntar lite annat fix!

Nöff nöff, grymt grymt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0