Gräsänkling

Ja Mattias har dragit till skogs, bokstavligt talat. Jakt hela helgen i Vimmerby då får jag och Lester rå om oss själva. Det har vi löst så här: Jag ligger i soffan och äter godis medans Lester är ute och ränner. Ska se till att få in honom innan det är dags att sova. Vid den tiden brukar han inte vara svårflirtad.

I morse var jag duktig, simmade 1250m innan jobbet. Känns mycket bra. Ska nog ta mig dit på söndag igen och köra några längder. Hästen fick en välförkänt vilodag idag, istället har jag uträttat lite ärenden. Lite förberedelser inför julaftonens julklappsrace. Jag har hittat så bra grejer!

I morgon är det fullt upp. Först ridning, blir nog en tur på stranden om vädret tillåter. På eftermiddagen är jag bjuden på
1-års kalas. Lilla Engla Simfors har blivit så stor, tänk vad tiden går. Efter detta bär det av till nästa kalas, fast nu är det en betydligt äldre jubilar. En jobbarkompis fyller 50 år och firar med öppet hus! Sen är jag nog trött och vill sova.

Nu fortsätter Idol, vill inte missa!

Trevlig helg alla härliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0