Födelsedag

Då var ännu en födelsedag till ända....har varit en riktigt bra dag. Familjen och vänner från när och fjärran har hört av sig med hälsningar och det är bland det bästa med att fylla år! En annan sak som är väldigt rolig med födelsedagar är när Mattias kommer in med frukost på sängen sjungandes luciasången:) En riktig höjdare kan jag lova!

Jättefina blommor har jag av fått av min älskade!


I kväll när Saab:en rattades upp på gården så brann det underbart fina marschaller utmed uppfarten och när dörren öppnades small korken ur en flaska med bubbel. Två rätters middag har jag blivit serverad och till avslutning blev det lite lovligt godis! Han är fantastisk min sambo.

Karin har nu sölat i sig nästan en halv flaska bubbel och börjar onekligen känna sig en smula fuller. Snart dags att inta sängläge, det är ju trots allt en dag i morgon oxå.

Magarna på oss båda är mycket bättre, jag fick ta det lungt i går oxå men idag har det varit mer åt det normala hållet. Hoppas det inte kommer tillbaka för det var inte roligt i lördags, var inte tuff alls när jag låg här i soffan. Somnade innan nio på kvällen, helt matt.

Lillfingret, som fick sig en smäll förra veckan, tyckte jag först blev lite bättre, men så är inte fallet längre. Det är svullet och gör riktigt ont, lite svårt att böja på oxå. Får nog be "undersköterskan" spjälka upp lille ping i morgon igen. Det har blivit lite dåligt med träningen den sista tiden och detta pga det onda i fingret, men jag funderar på att simma en sväng innan jobbet på onsdag, får se hur det känns i morgon.

Nu ska tänderna skrubbas, katten nattas och hundarna kissas. Sen ska jag sova sked med mig älskade!

Skål och nöff nöff!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis, grattis, grattis på födelsedagen! Erkänn Erik och jag var först ut och grattade?! :)

2008-12-01 @ 22:24:11
URL: http://theresebarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0