Trött i benen

Nu har jag friskförklarat mig själv, det tog fem dagar att bli människa igen och nu en vecka senare känner jag mig pigg och stark som aldrig förr.

I morse ringde klockan 07:30, hästar, hästar och åter hästar stod på schemat. Närmare bestämt tre stycken i olika storlekar. Jag började med den största och jobbade mig sakta neråt. For White, Corvette och sist och pytteminst lille Winston. Alla tre var jätteduktiga och uppförde sig exemplariskt.

När jag satte mig i bilen kändes benen kan man säga. De var lite trötta. Men det fanns ingen tid att fundera över detta. Våra två hundar är inte Hallands mest väluppfostrade så vi var inbokade på en liten hundkurs. Den resterande delen av eftermiddagen och kvällen gick åt till detta och väl hemma i soffan så har benen återigen börjat ge sig tillkänna. De värker.

Nu tänker jag inte göra mer än att duscha, släppa in katten och om en stund gå till sängs. Lovar att sova riktigt gott, det gör man efter en riktigt bra dag. I morgon ska jag kolla om mina arbetskollegor är sig lika :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Lärde ni er nåt på hundkursen

2009-03-16 @ 09:21:14
Postat av: Lisbeth

Hur gick det på kursen. Fick ni lära er nåt bra

2009-03-18 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0