Sommar!

Ja det märks att det är sommar nu. Inte så mycket på värmen och vädret utan destu mer på min blogg. Det är inte lika lätt att sätta sig framför datorn när det är ljust ute och det finns grejer att fixa med. Det blir lite glesare mellan inläggen helt enkelt.

I går var jag duktig och var ute och sprang med hundarna. Idag blev det en rask promenad och på det 100 sit-ups. Ja inte för hundarna utan för mig, sit-upsen alltså. Målet är att vi ska hinna med något aktivt varje dag. Det krävs om vi ska komma i form innan badsäsongen. Det saknas liksom midja på både mig och Morris. Men vänta bara, i det här tempot kommer vi vara mest slimmade på hundbadet.

Snart är det midsommar och det ska bli skönt med långhelg. Massor av sill och nypotatis skall förtäras!

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: Aina

Karin

Jag tycker det är duktigt att du rider Winston. Det gör säkert gott det också vid en och annan muskel. Vad jag funderar över är om även Winston behöver stärka sina bukmuskler. Läste i en artikel att det är bra med arbete över cavaletti.

Du och husse önskas skön midsommar från Aina.

2009-06-18 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0