Soffkväll

Husse tittar på jaktprogram och jag fördriver tiden på internet. Man kan också säga att vi ligger i soffan och vräker oss. Hundarna vräker sig i sina bäddar i köket och katten är ute och ränner.

Idag har jag och Winston varit på stranden och busat. Ja jag försökte få till lite konstruktivt arbete men den lille hästen hade helt andra planer. Kick och bock samtidigt som han sprang på tvären, det var en ny grej. Men inte heller denna cirkuskonst fick Matte ur sadeln. Han provade på de gamla vanliga kick och bock trixen rakt fram oxå men dessa har jag lärt mig vid det här laget så där lurar han mig icke. Väl tillbaka i stallet så var vi båda iallafall väldigt nöjda.

Planerar att svänga förbi simhallen i morgon bitti och plaska ett par längder, hoppas jag känner för detta i morgon när klockan ringer också. Nu ska vi se färdigt på "Vad blir det för mat" sedan är det John Blund som får ta över.

Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0