Ny klippt!

Ännu en arbetsdag avklarad, det var lite att fixa med idag eftersom elinstallationen, på ett lyftok som jag konstruerat, skulle bli verklighet. Men det flöt galant och funkade perfekt efter lite småjusteringar.

Direkt efter jobbet stack jag ner till frissan och detta skulle givetvis förevigas för att jag ska kunna visa att frisyren är något bättre än igår. Husse fick hålla i kameran och så här blev resulatet...



Ja du Älskling, det var håret vi skulle fota. Tyke och Morris tycker iallafall det är skönt att bli kliade på magen, tur att man har två händer. Är iallafall nöjd med håret, det är nyfärgat och de trista topparna är borta.

Herren i huset har ännu inte givit sig till känna i denna blogg, han är mest ute och springer och hinner sällan fastna på linsen. Men vänta bara en dag ska jag fånga honom, antingen vid matskålen eller vid fotändan i sängen.

Nu är det snart dags att välta benhögen. Ska vara på gymmet kl 6:30 i morgon bitti och köra ett styrketräningspass. Svettigt men skönt!

Tjing å godnatt

Kommentarer
Postat av: simmis

Inget nytt roligt inlägg ännu och jag som hoppades på att jag skulle få nåt roligt att läsa under matrasten.... Kram

2008-10-22 @ 12:21:53
URL: http://simmis.blogg.se/
Postat av: Therese

Liiiiiite svårt att se håret, men du blev säkert fin!

2008-10-22 @ 21:27:32
URL: http://theresebarajag.blogg.se/
Postat av: Grishult

Håret blev bra, jag är nöjd. Men Mattias är ju hopplös med kameran i sitt våld. Det blir aldrig som man tänkt sig. Nu har du lite nytt att läsa Simmis! Kram på er!!!

2008-10-23 @ 21:15:04
URL: http://grishult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0