Sista söndagen i februari

Nu hoppas jag vintern har släppt sitt grepp om oss. Det töar på bra ute och den tjockaste vinterjackan som använts de senaste månaderna är helt klart för varm att ha på sig. Det går helt enkelt åt rätt håll!

I går var det hästar för hela slanten som gällde. Först ridning av Winston och Escujan, två pigga och glada pojkar. När detta var klart körde jag och Linda till Göteborg för att besöka Göteborg Horse Show. På mässan shoppade vi loss som aldrig förr. Lite nya grejer som passar till Escujan, ett jättefint fårskinn som jag bara inte kunde motstå och sist men inte minst en hästtransport. Mina Prinsar ska åka kungligt!

Denna dag började likadant som gårdagen. Först rastning av Winston och Escujan, lika pigga och glada som igår. Sen var det dags för hundkurs igen. In med Tyke och Morris i bilen och iväg till Stafsinge. Det gick riktigt bra idag. Båda hundarna är lydiga och sköter sig bra. Nu ligger de i köket och vilar, man blir trött av att gå på kurs.

Nu ska jag gå och tvätta av mig dagens smuts och förbereda mig inför måndagen.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ann Chatrin

Nu har jag hittat till er! Fina bilder från ishotellet. Verkar coolt :) Kanske tur att det bara är en gång om året det är horseshow, verkar ha blivit lite dyrt.... Hälsa Mattias!

Ann Chatrin

2010-03-02 @ 11:19:19
URL: http://www.lillaskee.com
Postat av: Aina

En hästägare måste ha en transport - helt rätt Karin.

2010-03-07 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0