Fick inte vara med

Ja ha eller nä he, så har det äntligen hänt. Det jag har gått och väntat på i 10 år. Planerat för att hålla tal, ha fin klänning på och dansa tills fötterna blöder. Min systers bröllop!! En magisk kväll som man som lillasyster önskar sin storasyster allra mest. Det är liksom något speciellt när det är ens egen syster som står där vid altarringen, lite extra mycket kärlek. Så har iallafall jag sett på det hela.

Men så hipp happ utan att någon har en aning så är det klart. Min syster har gift sig och jag fick inte ens vara med!! Vad hände med möhippan, talet och de värkande fötterna? Nä jag är inte bitter:)

STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SYSTER OCH HENNES MARTIN!!! JAG ÄR MYCKET GLAD FÖR ER SKULL.... trots att jag inte fick va med.

Kommentarer
Postat av: Anna Olofsson

Tack så mycket det var fint sagt!

Ett tips är att gifta sig innan barn och husrenovering mm. Det har ju lätt för att dra ut på tiden annars.....:).

Kram

Anna

2009-03-23 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0