Tillbaka!!

Det är inte bara så att jag tagit sommarlov, även datorn valde att göra detta. Kanske fick den solsting eller så var det en överhettning. Efter en veckas service så är i alla fall problemet löst och vi är på banan igen, snabbare än nånsin.

I går var det schlagerkväll på Societen och där var givetvis jag. Halv tre i natt landade mitt huvud på kudden och klockan sju i morse ringde klockan. Så ja, jag är trött. Men oj vad kul vi hade!

Efter jobbet var jag och Winston ute på en ridtur, halvt uppätna av blinningar och flugor blev vi men Winston var lika glad ändå. Sen tog jag en sväng om Högared och kollade på tillskottet i deras hästfamilj. Ett jättefint stoföl efter Biggles. Fredagkvällen avslutades med att hela familjen Grishult var ute på promenad. Jag, Husse, Morris, Tyke och Lester. Hela familjen samlad i en trupp. Vilken syn...

I morgon ska vi fira Mattias farmors 80 årsdag och för att orka göra detta med pompa och ståt så är det time för sängen. Sängkammaren är vädrad och takfläkten snurrar för fullt. Så förhoppningsvis ska temperaturen där inne vara dräglig för en natts god sömn.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0