Investerat i händer och fötter

En ett år gammal födelsedagspresent var dags att bli utnyttjad idag. Naglar är ordet! Se så snyggt det blev.


Kanske inte mest praktiskt här i världen men lite kul iallafall. Det har gått flera timmar sen jag fick dem ditsatta och än så länge är de hela, kan undra hur länge detta varar? Kanske ända fram tills hästen skall sätta igång igen?

Tyke och Morris har redan provat på att bli kliade med naglarna. "Å så skönt Matte, lite mer där och lite hårdare här. Jag lägger mig på rygg så du kommer åt magen också." Summering: De älskar de nya naglarna.

Å så till fötterna. Nej inga nagelförlängningar här, inte heller fotvård. Vilket annars hade varit väldigt skönt. Men -15 grader utomhus sätter sina spår även inomhus. Golvvärme var nog inte uppfunnet på den tiden då detta huset byggdes. Så det var bara till att lösa problemet med iskalla fötter på ett annat sätt. Förstår inte varför jag gått och dratt på detta.
Snygga och mycket sköna!
 

Nu väntar jag på att Husse ska komma hem från skogen. Vi ska ha mat och filmkväll, senaste Bond-filmen får det bli. Har inga höga förväntningar efter allt jag hört, om inte annat så går det säkert bra att sova till den.

Slutligen har jag bara en fundering: Är popcorn GI-ok??

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Snygga naglar och snygga skor. Popcorn är jätte nyttigt

2009-01-05 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0