Det är vattenpumpen som har slutat gå

Nej riktigt så illa är det inte men lite service har det blivit idag. Hydrofontanken har blivit tappad på vatten och påfylld med luft. Nu hoppas vi det ska fungera lite bättre igen.

Karin har åkt Malmö tur och retur idag. Kundbesök på företag som tillverkar vindkraftverk och god lunch, sen var det dags att styra Saab:en hemåt igen. Gissa om jag var trött när bilen väl stog parkerad på uppfarten igen vid halv fem tiden. Somnade som en stock i soffan och vaknade med ett ryck tio över fem. En liten power nap innan kvällsmaten är aldrig fel:)

Igår var jag och Winston i ridhuset, idag hanns det inte med men i morgon ska vi ut en sväng igen. Blir nog stranden eller skogen, beror alldeles på vädret. Men rida ska jag göra!

På fredag har jag tid hos frisören och det ska bli så skönt. Klorvatten och mycket duschande efter träning sliter verkligen på håret. De slitna topparna ska bort och utväxten färgas i, ska bli härligt.

Nu börjar Made in Sweden, måste se.

Kramizzzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0