Hundbajs i håret

Ja inte bokstavligt talat, tack och lov. Men det var Husses kommentar om mitt hår i går morse. "Du der ut som en hundbajs i håret." Hur tror ni detta känns att få höra klockan 06:08 på morgonen? Så där va? Men jag tog det med en nypa salt, faktum är att frisyren och framförallt färgen verkligen inte var på topp.

Detta är nu åtgärdat och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Färgen är väldigt svart och frisyren är som den brukar- spretig!

Fredagskvällen tillbringas i soffan med popcorn, rödvin, sambuca och lakritsshot. Det är i alla fall så långt jag kommit bland slattarna.

Trevlig helg önskar vi i Grishult!

PS. Grattis lite i förskott till min käraste storasyster!

Kommentarer
Postat av: Anna Olofsson

Tack, tack! Frågan är hur Schough själv ser ut i huvudet när han vaknar :)

2009-08-30 @ 20:18:32
Postat av: Peter the Great

Frisyren ? var det fel på den..... jag trodde det var frisören. ha det gött

2009-09-11 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0