Vad blir det för mat i London?

Det lovar jag att snart ta reda på. Väskan är packad och i morgon går det ett flygplan som jag ska se till att komma med. Landningen sker på Stansted flygplats utanför London och sen är det full rulle i fyra dagar.
Jag och Lina ska shoppa så mycket plånboken tillåter, vi ska äta massa mat och på söndag är det musikal inbokat. Lejonkungen har fått väldigt bra recensioner så den får det bli.

I morse ringde Mattias klocka långt innan fan hade hoppat i tofflorna. Märkte det knappt och när jag själv hade sovit gott i ytterligare två timmar då var klockan 6:00 och det var lagom tid att stiga ur bädden. Då kan ni själva räkna ut varför jag var i ett medvetslöst stadium när han valde att skulle starta upp dagen:) Shit så tidigt.

Dagen har löpt på i vanligt tempo, först jobb och sedan ett dressyrpass med Winston. Han hade först ett hiskligt humör och skulle inte, men när han insåg att jag varken tänker tappa tålamodet eller ge mig så släppte det hux flux och han var sen jätteduktig. Gjorde riktigt bra förvänd galopp i båda varven, det var kul.

Nu är det sängen som väntar, måste vara utvilad nu när London väntar på mig. Blir förmodligen inga nya reportage innan jag är tillbaka från utlandet. Men då utlovar jag både bilder och referat.

Sov gott och simma lungt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Väntar med spänning på lite info om londonresan. Hoppas att du hade en härlig resa. Kram.

2008-11-12 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0