Tjall me bloggen i Grishult

Uppenbarligen så var det inte bara Husse och dogsen som var trötta i söndags. Har lyckast spara ett blogginlägg utan att publicera det på nätet, trökigt känns det men nu är det fixat. Ibland är förvirringen total.

Några dagar har iallafall gått sen sist och det har sin förklaring... de tre senaste dagarna har varit hektiska. Måndag började med att jag fuskade, hoppade faktiskt över träningen på morgonen. Min älskade sambo upplyste mig om att man inte behöver vara överallt och ska man hoppträna på kvällen och inte vara hemma innan halv nio, då måste man inte bränna iväg kl 06:00 för att hinna med en timme på gymmet. Han är klok han.

Hoppträningen med Winston gick riktigt bra, han imponerar faktiskt. Tar tag i hindren, vilket han inte gjort tidigare och han orkar korta sin galopp, mycket bra jobbat killen (och Karin oxå som slitit rätt hårt för det här) (eget beröm ska man ta på allvar, det kommer från hjärtat:)) Att han sen har hysteriska spel i mellan åt och kör hopp med bock, det får jag nog ha överseende med=)

Tisdag lunch närmade sig med stormsteg och strax var det dags att dra iväg på nya äventyr. Jönköping var målet och det som stog på schemat var konferens med jobbet. Jag och min kära kollega Ami tuffade iväg i en hyrbil av det exklusiva märket KIA. Ja ja den tog oss både fram och tillbaka.

Konferensen löpte på utan större incidenter, det var trevligt att träffa nya och gamla kollegor och mat har vi fått så iallafall jag klarar mig några timmar till. Borta bra men hemma bäst stämmer väldigt väl in på mig, det är riktigt skönt att vara hemma igen.

Tyke och Morris ligger i köket och slappar, Lester har inte synts till och husse är ute på uppdrag. Själv ska jag ta en kik på bonde söker fru. Måste se hur det går för bonden Peter, jag håller en tumme för honom.

Tjing och trevlig onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0