Ett litet charmtroll!

Ännu ett inlägg i väntan på årskrönikan..... Tuva låg på golvet och förde ett jäkla liv, men som vanligt när jag får fram kameran så tystnar hon och ligger mest och kollar. Ni tror väl inte hon är nyfiken? Å nej absolut inte (lögn)! Fröken Förveten är hennes andra namn! 

Så här go och glad blir man iallafall när man ätit en liten portion gröt till frukost. Jajamensan, idag fick jag i henne lite gröt på morgonen och den var naturell utan fruktpuré!

Den rödlätta färgen på fötterna avskriver jag mig allt ansvar ifrån. Jag sätter på strumpor, för att de små fötterna ska vara varma och goa, men dessa slits av ögonblickligen och sen far de ut och in i munnen och dravlas med dagarna i ända. Så ja, de är både röda och lite kalla men ägaren är ju fullt nöjd med detta.

http://www.youtube.com/watch?v=9raEchCaLaY

Tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha, ja jag ser! Nä, men hon kanske lär sig ställa till med drama hon med så småningom ;) haha. Snällare barn, vad jag märkte, har jag aldrig träffat!

2011-01-06 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0