Lek och bus i Grishult

Sitter precis och ska göra ett nytt litet inlägg på min kära blogg. Tuva sitter i famnen och nu precis så gjorde hon tvåan i blöjan. Är strax tillbaka....

...så då var det ny blöja på och några tvättlappar mindre i högen. Har man inkomster så blir det utgifter.

Jag tyckte det var roligt att det var så lätt att filma med min vanliga kamera, och sen lika lätt att kunna lägga upp det på youtube, så jag har gjort en liten film idag också. Ja det regnar ju som om himlen öppnat sig så då får man roa sig med innelekar.

Först en liten bild. Jag la Tuva mitt på fårskinnet och ställde babygymmet rakt över henne. Efter en stund våldsamt lekande såg det ut så här.



Nu till filmen...
Tuva hade en hel mängd med grejer att berätta för en stund sedan. Tyvärr fick hon sagt det mesta innan jag fick fram kameran. Men är det någon som kan tolka dessa ljud så varsågod. Det kan ju möjligtvis handla om julklappar eller en ponny. Kan också meddela att efter hickattacken så fick det lilla barnet mat. Det går åt mycket mat när man leker mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=iclsaEawrLk

Nu sover det lilla underverket på fårskinnet under babygymmet. Över magen ligger en leksak som somnades i från. Bra att ha nära till hands när man vaknar.

Kommentarer
Postat av: Fräsy

Åh, hon är så jätte-jättefin! Jag ser fram emot söndag när jag får träffa henne :)

2010-10-28 @ 19:00:48
URL: http://theresebarajag.blogg.se/
Postat av: Anna

Denna filmsnutten gillar Filip.

Han pekar och upprepar Töva flera gånger ;)

Kram från oss i Björke

2010-10-29 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0