Hipp Hipp Hurra...

...på Husses födelsedag. 

Idag har vi firat Husse, som fyller 30 år, hela dagen. Jag, Tyke och Morris har firat här hemma och Husse har varit på jobbet. Så egentligen har det varit en ganska vanlig dag. Förutom att jag var uppe halv sex i morse och fixade frukost på sängen och paket. Sen blev det kräftor till kvällsmat och slutligen tobleronefondu som Husse tycker så mycket om. Jag försökte mig på ett nytt recept på kladdkaka också men den höll på att flyta ifrån oss. Får se om den är bättre i morgon när den stått till sig lite.

Bättre väder kan man nog inte önska sig på sin födelsedag. Strålande sol och nästan 30 grader varmt. Det är helt okej om man inte behöver göra nåt eller kan sitta i bilen med AC:n på :) Det kom faktiskt en liten skur nu på kvällen så den värsta tryckande värmen har släppt och med takfläkten på högsta hastighet i sovrummet så ska det nog snart gå att kunna somna där inne. Det är nämligen tid för sån aktivitet nu.

Stort grattis på 30 års dagen älskade Husse!!! Puss & Kram!! Det blev ingen bebis i present denna födelsedag, men den som spar han har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0