Lördag

Vaknade klockan 10.00 i morse. Lite senare än planerat men ja, ja, inte mycket att göra åt det. Dogsen var redan vakna och mötte mig med viftande svansar när jag kom ut i köket. Trevligt!

Efter frukost och lite röj i köket samt en snabb damsugning, ja det blir ju lite hår på golvet när jyckarna är inne, var det dags för Winston att få lite motion. Idag tog vi en tur till skogen, det gillar Winston. Han var mycket duktig. 

Väl hemma igen så har det inte hänt så mycket. Har pillat i mig lite mat. Det blev sill och potatis till kvällsmat, mycket mumsigt. Hundarna har fått en liten promenad och så har vi lekt i trädgården. Kastat knuten och en pinne hysteriskt fram och tillbaka. Förstår inte att det kan vara så roligt att springa efter en kastad leksak. Men det kanske är så att det krävs en hundhjärna för att förstå och uppskatta denna lek. Tyke och Morris har iallafall väldigt roligt.

Nu är det film på tv. "Se upp för dårarna" har jag sett så många gånger så jag kan den utantill och det känns alldeles lagom för ikväll. Känns nämligen som att ögonlocken snart faller ner.

I morgon är det betessläpp för Winstons lillebror William och på eftermiddagen har lilla Evelina 5 års kalas. Moster har köpt paket som hon förhoppningsvis kommer gilla. Funderar oxå på att bege mig till Nautilus och aktivera mitt träningskort igen. Känner att mina stela axlar och rygg skulle behöva lite rörelse. Får se om det finns motivation och tid till detta i morgon.

Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0