Ggggaaaaahhhh

Nu tänker jag svära. Vill bara förvarna för nu är det inte nådigt. Jag är så grymt förbannad så blodet kokar. Någon jävel har kört på och bucklat min bil!!!!! Idiot!!! Hade jag kunnat få tag på denna någon så hade nog den önskat att den var någon annan. Hur i hela fridens namn kan man mosa till en bil och sen bara köra därifrån utan att sätta en lapp på vindrutan?? Ggggggaaaaaahhhhh......frust.

Du pantskalle som gjort detta, ge dig till känna illa kvick och betala!! Brottsplatsen: parkeringen bakom gallerian. Din bil är vit och du ska veta att tomten ser dig. Gggggggrrrrrrrrrr.... Måtte fan ta dig....En plats där nere är reserverad när timmen är slagen. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0