Kris

Kattmaten har varit slut..... i ett halvt dygn. Katt-astrof!! Nu är detta löst och den röda lilla skålen är fylld till bredden igen. De hjärtskärande jamningarna har tystnat och i sängen ligger en liten hårig kille med välfylld mage. Ordningen är återställd.

Matte och Husse har också fått mat. Fisk med sallad och fylld paprika, mums. Satt som en smäck efter träningen. Jajamensan en timme på gymmet blev det denna torsdag och i morgon kör vi 1000m i bassängen innan jobbet. Det blev visst träning alla dagar denna veckan, känns mycket bra.

I morgon är det fredag och det är mycket skönt. Lördagens aktiviteter är planerade vad som händer på söndag återstår att se. Min stora lillebror och hans rara flickvän åker till Åre i morgon. Inte rättvist, jag vill oxå!!!

Nu väntar soffan på mig, ska mysa med min kära sambo.

Hej hopp.....

Kommentarer
Postat av: Gull-Britt Eliasson

Vi tackar för den trevliga läsningen.Kul att höra lite vad som händer från mina gamla hemtrakter.Det förgyller lördagskvällen för oss gamle ,med lite sån här läsning. Hälsningar från farbror och faster i Vabränna.

2009-01-24 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0