Långfredagen... gick fort

Får inte missa att återge helgens största äventyr. Jag och tre goa kompisar åkte till Göteborg för att först spendera dagen i affärer och sedan som "modeller för en dag". Vädret var underbart så vi började äventyret med lunch och ett glas vin/öl på en uteservering.

Mätta och nöjda, å kanske lite småluriga, startade shoppingen. In i affär, ut ur affär, in i provrum, ut ur provrum osv osv. Alla hittade något som passade. Antingen var det byxor, skor, örhängen, linnen eller något annat snyggt. Vi hann med en fika oxå innan det var dags för dagens stora höjdpunkt...

The Studio var bokad för oss och vi skulle bli sminkade, stylade i håret och fotade av riktiga proffs. Vi hade själva med kläder och smycken som vi ville använda till detta och vi blev så grymt snygga! Tyvärr har jag bara tillgång till bilder på mig själv, så här tjusigt blev det.



När modellandet var klart korkades vinflaskorna upp och festen var igång. Taxi till Ingela som bor i Göteborg och där fortsatte kvällen med god mat, mera vin och massa massa tjejsnack. Det var fyra trötta tjejer som blev hämtade den kvällen. Men grymt vilken rolig dag vi hade!!!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Eliasson

vad du är snygg.Urläcker. Men det har jag ju alltid vetat om

2009-04-14 @ 23:28:46
Postat av: Anna Olofsson

Vilken brud!

Fina smycken, går de att köpa dem i Gbg? ;)

2009-04-15 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0