Alldeles nystartad och idetorka!

Det tog ett tag innan jag vågade mig in i det berömad bloggträsket, men nu är jag där och vi får se var det slutar...

Ni förstår säkert att det inte var alldeles lätt att komma på ett domännamn som ingen annan redan har, men med lite hjälp av min alldeles otroligt klämmiga kompis som bor någonstans på en kogård i Falkenbergs inland så blev det till slut alldeles självklart: grishult.blogg.se, så alldeles självklart

Känner att det inte flyter så där lätt som jag hade önskat så jag försöker hitta en liten bild och återkommer lite senare idag.

Ha en alldeles alldeles underbar måndag!



Världens vackraste mule, tyvärr finns den inte längre. Förutom i mitt hjärta, där har hon en plats för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0