Utkast: Har precis ...

Har precis plockat upp innehållet, som för en stund sedan låg i soppåsen, från golvet. Morris bestämde sig helt sonika för att göra en inventering bland dagens rester och där fanns massa spännande grejer som hamnade på köksgolvet.

Annars är det tre trötta jägare jag har här hemma i Grishult. Långt innan jag var redo att kliva i trasorna i morse så var de iväg och hem kom de inte före mörkrets inbrott. Morris har jagat rådjur hela dagen vilket till sist gav resultat, ett rådjur föll lätt för ett välriktat skott. Duktig Vovve och skytt!

Winston har fått sin välbehövliga motion idag. Det var riktigt härligt väder med solsken och några få plusgrader. Han var pigg som vanligt men lite för busig för att jag ska vara helt nöjd. Men så är det ibland, han är inte mer än en liten häst och ibland måste man ju busa till det. I morgon är det hoppträning och då är det allvar som gäller igen. Tror han kommer gå riktigt fint i morgon.

Nu ska jag börja förbereda inför natten. Packa lite prylar och borsta tänderna. Gymmet väntar på mig i morgon bitti så det är lika bra att komma i säng i god tid.

Nöff nöff!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0