Det närmar sig...

Stjärnor och stakar är på plats i fönstren. Nya dukar är strukna och röda gardiner pryder köket. Bara adventsljusstaken med de fyra stearinljusen kvar, den behöver dock lite service först. Men innan advent står för dörren så är vi klara.

Klockan är mycket och efter en jobbedag  och sedan ett Gekås besök så är jag trött. Stackars Mattias är sjuk och har legat hemma hela dagen, han får stanna hemma under täcket i morgon oxå. Jag däremot ska till jobbet och inventera. Så jag råder samtliga att inte reta mig i morgon, garanterar inte konsekvenserna, för inventering är bland det värsta man kan utsättas för. Jag lider med alla som tvingas till detta elände.

Snart är det jul här i vårt hus....

Nöff nöff och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0