mörkt ute igen...

Hinner knappt få upp gluggarna och torkat John Blund ur dem innan det börjar skymma igen. En dag går alldeles för fort, livet liksom skenar. Kan det bero på att julledigheten är tidsbegränsad? Har lovat mig själv att inte ha någon ångestfylld nerräkning utan bara liksom råka vakna upp av mig själv klockan 06:00 den 7 januari och komma på vid frukostbordet att det faktiskt är jobbedag. Chocka kroppen liksom. Det går väl så där.

Chockat kroppen har jag väl annars lyckat med idag, 1h och 15 minuter på gymmet plus stretching. Mina magmuskler undrar vad de har gjort för fel de senaste dagarna. Och eftersom man varit så duktig så får man lov att äta onyttigt till kvällen. Ska till Högared och klämma i mig en pizza. Ska bli mycket gott! Har bjudit in mig själv vilket jag är mycket nöjd med.

Nu skenar uret igen, dags att packa handväskan!

Simma lungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0