En lung kväll i soffan

Dagen har sett ut som följer:

Jobb
Ridning
Handla mat
Laga mat
Tända i pannan
Dammsuga
Baka en sats Rullrån
och till sist glögg i soffan

Mattias har gjort om Blossas saftglögg till sin egen glögg och det blev bra, den har gått rätt upp i huvudet på mig. Haderian hadera...

Har överlag varit en bra dag. Fick gjort mycket på jobbet, hästen gick jättefint, dammsugaren startade som vanligt och kycklingen blev god. Rullrånen ska vi inte tala om, sagolika!

I morgon blir det lite motion innan jobbet, sedan fullt ös framför datorn. Efter jobbet har jag lite fix att göra, några saker måste inhandlas.

Nu ska jag krypa ner i famnen på min kära sambo.

Skål och ho ho ho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0